Saturday, November 17, 2007

CHANGE YOUR LIFE WITH HERBALIFE

Excerpt from one of my wellness buddies' blog

************************************************************
Guess what? Saya tak melenting langsung bile mak bagitau tadi yang mak tak beli roti canai for me. Tak der langsung rasa nak marah. Kalau before i consume HL, kalau my mak tak beli roti canai or nasi lemak ke for my breakfast mesti saya rasa nak marah sebab my mak tak ingat kat saya. Hahahaha. Bagus kan HL ni? Saya tak craving langsung nak jamah itu roti canai eventhough adik saya tengah makan roti telur depan saya. Kalau dulu, roti telur 2 keping pun saya boleh makan. Tengok badan lah kan. Tapi, skrg ni alhamdulillah saya dah sedar. Takut lah kena penyakit.

And my cravings towards makanan segera pun dah tak cam dulu. Everyday saya balik keje, memang saya akan lalu Mcdonalds Sec 3 tau. Kalau dulu, boleh kate tiap-tiap petang saya akan singgah kat Mcd tu beli fries or anything lah kan. Skrg ni, nak pegi sane pun dah cam tak der hati dah. Hahahahaha. Dalam masa yang sama, saya boleh jimat duit dan boleh beli HL.

***********************************************************

That's the beauty of HL. It does not make you spend endless time in the toilet doing number 2 and it does not starve you. All it does si providing complete nutrients to your body, simultaneously create a healthier eating habit for a lifetime and save you up some money.

No comments: